Te, saknade vänner och en helt förvirrad tjej!

HEJ alla glada, sura och såvidare och såvidare. Här sitter man själv och gottar sig med en macka från bageriet, te och en tartlétt (stavning!?). 3 min senare... Nu har jag kollat upp stavningen på bageriets hemsida och den rätta stavningen är tarteletter. Och den är en sådan här sak:


MUUUMS! Fast i min är det ett mördagsskal (alltså själva formen som på bilden vaniljkrämen ligger i^^) och i mördegsskalet är det choklad och sen är det passionsfruktcurd med maräng och ett björnbär ovanpå. SMASKIGT VÄRRE!
NU SKA JAG GÅ OCH FÖRVIRRA MIG I MIN NÖDVÄNDIGA ONÖDVÄNDIGA SO-UPPSATS. seriöööst fattar -100000000000000 och notera att det var ett minustecken där!!

JAG SAKNAR MINA VÄNNER, så om du kanin eller pu ser detta. RIIIING MIIG NU!!!

KRAM :)













bloglovin