3 inlägg kvar till hundra babyy!! <3

Party never step, onts, onts, oonts. Party never step, onts, onts, oonts. ♥
 
VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILKET RÖÖÖÖJ! Sköja ;)
 
Men nu har vi liksom bloggat sjuukt länge, och vi är superglada. Vi har bloggat i över
ett halvår. Sedan oktober 2011 och det går sjuukt bra. Statistiken har höjt sig och
vi hade aldrig klarat det utan er. Så tack alla fina och mindre fina läsare, tack
även alla haters om det finns några för att ni har gjort så vi kan spekulera.......
 
Kaninis påpekade även i luren (eftersom hon är med mig hela tiden..) att jag
skriver som att läsarna är 500 st och då säger jag att jag vet det men blablabla.
Det är kul att låta proffsig och jätte känd! Som vi en dag kommer bli och då
mina vänner ska jag skapa en wikipedia sida om det, men det tar vi då.
Och då kommer kanske våra identiteter fram eller inte.
 
Så nu är det bara 2 inlägg kvar. Puh's och Kaninis som har fått äran att skriva det
hundrade inlägget. Och då ska jag skåla i cider. Alkoholfri :)..
 
 
Kom och festa om ni har lust.

Tid: 00.00
Vart? Sjumilaskogen
Kläder: Fest
 
 













bloglovin