Fint väder idag...

YAAAAAAAAY! SKOLAN ÄR SLUT, SOMMAREN ÄR HÄR. OCH GLASSEN BLIR POPULÄR. ;P Vet du vem jag är? Jag är den du läser om i detta inlägg. Jag är ... (Spänningen stiger) PUH! :D Helt ärligt, så var det inte spännande. Men nu när skolan är över så kan jag vara vaken hela natten och... FESTA! Nää, jag skojar bara. Jag vill ha glass... men det har jag inte! :C Då gör jag en smoothie istället... ^_^ Och för att det här borde ha något att göra med väder (titta på rubriken), så tänker jag berätta om nått som jag har tänkt på. Vissa har sagt att det skulle regna idag och imorgon, men det har det inte gjort. I alla fall inte idag. Det tycker jag är bra, för att jag skulle hellre vilja ha soligt väder än en mörk, regnig dag. HEJDÅ ALLA SOM ÄR (nu och alltid) SUGEN PÅ GLASS! ;D Och ni som inte är det! ;D ~PUH!













bloglovin