Jag är trött, nananananan <3

Tjenare. Rubriken blev lite inspirerad av Kaninis i det förra inlägget. Hon är ju cool. Idag har jag varit trött. Men det är bara 1 VECKA kvar i skolan. Wihoooo ♥ Så nu ska jag köra på den sista veckan. Men planeringen ser skiiiit (får jag vara lite gangster aktig...) sooooft ;)

 

Har fotat super mycket på senaste tiden och har varken haft ork eller tid så jag har behandlat mig själv som en björn som går i ide, så hårdisken har fått bära på oanvända bilder som ligger och väntar på mig. Men ni vet när man säger att man ska göra något och det sen aldrig blir gjort så har det varit. Så nu är det väl 5000 bilder (överdriver ej) som jag borde ta tag i. Och nu börjar jag ångra lite smått att jag gjorde som jag gjorde för nu blir jobbet myyyyycket större. Faaaaanta ;(

 

Kolla vad jag hittade som jag totalt hade köpt till Kaninis om jag hade visste vart dem sålde det. En badankaa!















bloglovin