Regndag, blubb, blubb..

Tjotjenare alla människor där ute! 
Nu är vi förbi hundrainlägg och det känns fett. 
 
Spola fram till 2:35. (Det där med fett.)
 
Känner mig lite så nu. Hihi, William Spetz äger liksom. 
Hihihohoho. Nej men seriöst vem kommer på en replik som
denna: Springer du med armen..?

Jahopp. Nu ska jag gå. Och juste nu ska jag köra lite Puh style 
och snacka om vädret även om mitt antal haters har ökat med
typ 70% för detta är viktigt barn.
Det regnar och är blött, blåsigt och kallt ute. Det är inge kul.
+ Att jag längtar efter mina flummisar.
 

Puh ♥ Rue ♥ Kanin ♥ Vi 3 föralltid tjejer, ni är min andra halva. Älskar eeer <3
 
Jahopp. Nu ska jag gå. Påriktigt. Okej hej då. A juste jag vill vara en guldfisk och
skapa scen ute på gatan genom att hoppa in en vattenpöl och simma runt. Det
är i sådana situationer jag längtar efter trollkarlar. Så kom hit och förvandla mig. 
 
Jag vill skriva en barnbok och Kaninis och Puh kan rita och jag kan skriva.
Vad sägs om det? Vi skulle gjort succe. 
 
Okej. Nu ska jag verkligen gå. Påriktigt. Bye bye.
 
*Går ut ur blogg.se*
 
Men vänta jag glömde min tr....

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT.
 
Okej heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdå.
 
 
 
 
 













bloglovin