Skåpstädning och fotbollsmatch

Tjo bre bacon alla härliga människor! Idag är det sista skoldagen, eller egentligen sista
dagen som vi gör något vettigt i skolan eftersom att lektionerna tog slut i fredags.

 

Igår hade skolan bokat en hel biosalong åt oss så vi fick se hungerspelen, sååå
underbart roligt. Sjuukt fin film också. Seriöst man blir typ tårögd. ♥

 

Jag och kaninis fick tyvärr skrattattacker 24/7, för helt onödiga konstiga saker. Men
vi är ju flummiga filurer så jag antar att det hör till. Sen i filmen är det en liten sak
som kommer jätte plötsligt ni som har sett den vet vad jag menar (hundsakerna...)
och då börja vi skratta skiiiit mycket så jag råkade ha ner en flaska med vatten på henne
så hon blev blöt. Hon hade dock haft ner den på mig innan så jag också blev helt blöt,
nu i efterhand fattar jag inte varför vi lät den stå kvar. Vi är konstiga.

 


Vi hade med oss 1020 g godis, en påse chips och ramlösa äpple (för vi tänkte att vi hade
dött om vi hade köpt läsk). Det var underbart fast efter bion blev vi helt hypra av allt socker
så vi såg ut som typ åsnor. Vi skrattade ihjäl oss och Puh var den ända som var normal bara
för att hon åt typ 2 chips och 4 godisbitar vilket också ledde till ett skrattanfall (för kanin frågade;
Puh har du fel på magen?) sjuuukt kul. I varje fall det låter inte så kul men det var det, eller
så har vi bara skum humor. Tro vad ni vill!

 

Idag ska vi städa skåpen och kolla på skolans fotbollsmatch, chiill men det sista är ju
skiiit tråååk. Och imorgon har vi skolavslutning! Yeeeeey ♥

Bild tagen av mig.  © Copyright















bloglovin