Tack Rue, Tack >:c xD

Haai! 
Nu gjorde Rue mig sugen på chips D:< Inte snällt! 
Jag som faktiskt hade planerat att göra det första inlägget, ne då ska Rue ha vaknat typ 5 på morronen! >:(
Jag vaknade faktiskt 5 på morren men somnade om och vaknade typ 10-10:30 :3 Undrar va Rue gör om jag tar bort henne inlägg och sen lägger upp den efter mig >:), okej så elak är jag inte xD (eller?) :D
Chattade med Puh typ kl 23 på kvällen igår o_O fråga inte... Hon sa att hon antagligen skulle somna kl 2 xD så hon lär aldrig vakna... x3 Vi kan säga att jag kidnappat henne >:D Nemen... JAG ÄR OSKYLDIG!!!
*Kommer på en bortförklaring* Puh... Puh... Hon äter glass :D (säger vi) 
 
 
 
PEDDOSMILE

:-)
:-D
:-3
;-)
;-D
;-3
>8D
 
 
 
Nemen... >:3
 
När Rue skrev det där om barnboken då började jag tänka på en häst som jag ritade på SO lektionen istället för att kolla på filmen... xD Han va faktiskt läskig...Han som prata... >:( Han skrämde mig xD
 
Det va typ första hästen jag gjorde på 5 år? ._. Men i alla fall... 
Har gjort en lista på saker jag ska köpa till skolstarten :P
 
Jag kom bara att tänka på en sak...Isskulpturer! :D
Dom är så fina! :D
 
Hittade dom här på google, vet inte om dom är gjorda av äkta is men den va ändå coola >:)(Äkta och äkta, alltså mena att det kan vara gjord av plast, fast jag vet inte..Eller glas xD)
 
 
♥VI TRE FÖR ALLTID 
∞Puh Rue Kanin!
PUH ★ Rue =Dom finaste :D
 
 













bloglovin