TACO >:D

Haai haii! Idag va vi hos Rue och åt tacos xD Bli avis >:3 Ne skoja :P Men vi va tvungen att köpa köttfärs, taco kryddmix och advocado och det blev typ 71 men vi hade bara 60 xD Så vi va tvungna att lämna Puh själv i affären med sakerna medans vi va tvunga att hämta pant! xP Och då vi sprang fram och tillbaka som alkisar men sen så fick vi vår köttfärs! c:I alla fall sen när vi skulle fixa köttfärsen gick det verkligen jättebra (not) xD Rue fick panik för att det började pysa och jag stog typ och asgarvade, nemen på riktigt stog där och ba AHAHAHAHAHHAH och dom ba; *PANIIIIK* XD okej typ så! :p Men sen när vi blev klara blev det jättegott 8D Typ mästerkockens rätt! c: Nu är det så att jag måste hitta min mobil och göra mig i ordning sen ska jag kolla på TV mwuahaha >:)
Glömde fota tacosen men tror att Rue fotade den men drf får det bli en sån här bild från GOOGLEIJSDKDFSD XD
Fast Rue's köttfärs (5 STJÄRNOR) SÅ AWESOMEEEEEEEEEEEEE 8D
ALLALALALA :3
Så vi ses bloggen nån gång i livet... Nån gång EKO, EKo, EKOOOOOOOOOOOOOOOOO, ekoooooo. xD (epic fail) :3
// Ha ett bra liv barn>:D
KRAMIS KANINIS >:3
Det här säger dom som vill ha smöra för läraren;
Åhh, musik är så roligt :-)
Dom andra:
Åhh, musik är så TRÅKIGT!!!! >:(
Nemen alla får tycka olika! (Säger vi)
//Okej bai igen xD













bloglovin