Tjo bre alla vänner!

Hallöj.
 
Svar till kaninis: Även om du hade flyttat fram mitt inlägg skulle alla ändå fattat det. För att du sa att jag gjorde dig sugen på chips genom Williams video. Lyckat kanin, lyckat.. 
 
Jag blev jätte sugen på att göra en ny design tror nog att jag ska det. Alltså till den här bloggen.
 
Jag har varit nere på stan nu. Sen kom jag hem och tog upp min tvätt. Har tvättat hela dagen, duktig flicka ♥
 
Sen har jag bytt sängkläder så nu är det turkosblommigttäcke (man kan även ha det turkosprickit som det är på andra sidan), rosarosig kudde, vitspetskudde, vitvirkadpläd och spetssängkappa. Sååå söött. Älskar mitt rum, jag kanske kan fota det och lägga upp det på bloggen, vill ni det? Spelar roll ni har inget val jag vill det och detta är min blogg så prutt på era tankar. Skoja. Igen. 
 
Sen köpte jag nötter. Känn dig suktad Kanin. Nötter, nötter, nötter *hypnotiserar*.
Kanin se framför dig hur jag sitter i min soffa och dregglar framför How i met your mother
medans jag äter nötter (cashew, valnötter och jordnötter) och körsbär, för det köpte jag också.
 
MUUUMS.
 
 













bloglovin