Puh's fest

Heej alla som redan har gått upp! Själv vaknade jag av väckarklockan som spelade musik,
eftersom att jag har en sådan där fin och ny väckarklocka med val att väckas av radion tar
jag ju alltid det eftersom att jag i princip annars skulle fått en hjärtattack varje gång den tjöt
sitt eländiga tjut som jag aldrig ens skulle vågat komma i närheten av och stänga av alarmet.

 

Nog pratat om det. Idag ska vi fira Puh och det är därför jag gick upp så tidigt.
Min älskade Kaninis (min andra bästis) som har varit med och gjort det här kalaset
för Puh ska jag möta halv elva och då ska vi åka till en secret plats och hämta
upp ett par saker. Vad och var får ni inte veta eftersom att Puh läser denna blogg
(det är ju hennes också). I varje fall sen ska vi hem och förbereda allt och sen vid
klockan 11.59, 59 sek och 99 mikrosekunder ska Puh komma iklädd pyjamas.
Kommer bli AWESOME! ♥

 

Berättar mer när dem kommer/eller har gått?













bloglovin