Freaking chokladmjölk jao ♥

Detta har hänt idag: Först sov jag, sen vaknade jag, mötte finisar, schkooolan, ostfralla och chokladmjölk, hem, datorn och snart köttfärsås med spageeeetti ♥

 

Och nu är jag inte sån, men ur ett fjortisperspektiv har min dag varit såhär:
Slaggade, sen slöa jag mig upp ur sängen, mötte finaste, schkoolan med lite najs folk jao, ostfralla och freaking chokladmjölk, tagga hem, geekat datan och snart blir det väl köttsfärsås med spaggetti. Läs det gärna med lite snygg daaa-dialekt.

 

Allt låter mycket roligare ur ett flummigt perspektiv, alltså jämför bara jao.

 

SKOJSEN! Jag är ingen fjortis, utan pratar ren coolish svenskish! PUNKT.

 

Fint konstverk (kontverk eftersom att jag i hastighetens mening råkade skriva fel namn när jag sparade på datan). JAG HAR RITAT DEN SJÄLV!!!

 














bloglovin