It's a new day, and i'm freaking trött!

Tjenare alla balla fiskar ♥ Idag hade vi idrottsdag, sjukt tråkigt och ansträngande. Dock så var vägen dit typ party, seriöst liksom alla i klassen bara wooohooo, party never stop!

 

Haha, nejmän först hoppade några i klassen av vid fel station sen åkte vi vidare utan dem sen skulle vi möta upp dem där vi var, men sen skulle vi tydligen åka vidare själva till stationen vi skulle av på (den förra skulle vi bara byta på). Och jag fick typ panik för ingen visste riktigt var vi var, haha.

 

Sen mötte vi upp alla och när vi väl var tillsammans hittade vi inte till idrottsanläggningen. Så vi typ fick fråga 600000 personer, och jag försökte typ fråga en taxi eftersom den har gps ;) Men han lyssna inte så vi kom en halvtimme försent och missa en hel sport, dock det jobbigaste 400 m så det var bara bra!!!!!!!

 

Höjdhopp hade dem tagit bort, tydligen.... Jag hade med mig pastasallad, mango, ramlösa blandat med äppeldryck och kolakakor som jag bakade igår! Gottis :)

 

Påväg hem, blev det typ party där med, höhö. Typ jätte många började diskutera och citera massa barnprogram som Nalles blåa hus, i drömmarnas trädgår, teletubbies. HAHA! Vi skrattade ihjäl oss, löl :D Men vi sakna kaninis :(((( Bli frisk, och driiiick myyyyyyyyyyycket te. LOVA MIG DET! För vi vill uppleva sånt här med dig!

 


Men det var utmattande så nu har jag inte gjort så mycket som att leta efter ett papper (i panik) som jag behöver till imorgon. Hehe, nu ska jag vila och kolla på tv. Så nu stänger kiosken! HA-RE ♥




 














bloglovin