En awesome afton! ♥

Ursäkta min dialekt atityd i ett försök att låta som en seriös vuxen, känns lite konstigt då denna blogg ska vara OSERIÖS, KNASIG, FLUMMIG OCH BARNSLIG ♥!

 

Så nu tar vi och skiter i den idén om att vara en sjukt seriös business women som ska visa vad hon fick i present, och eftersom att jag inte tänker sitta i en tight svart kjol och en perfekt stryken skjorta som (ta inte illa upp) men ser ganska omänsklig ut så ska jag va en filur som ska visa sin present. För jag är ett BARN. Och vi ska inte ha tighta kläder! Och vet ni hur jag vet det. Jo, för om man går in på Lindex, kappahls eller någon annan butiks hemsida så finns det inte ett ända tight-plagg för barn (nu köper jag inte på barnavdelningen men principen finns).

 

Ja nu blev det här ett inlägg i sig, men jag ska fortsätta skriva för jag har livsglädje (något sjukt) idag och eftersom att jag är sprudlande härligt glad sa jag just hej till några cyklade tjejer utanför mitt fönster.

 


 

Jag fick idag världens finaste saker av min flummisar (älskar er!). Först så tältade vi i en park på dagstid med tältet vid öppet så att värmen kom in i tältet och en oerhört hawaiifuktighet skapades! Haha, så istället för en svalkande bortgömmelse från den övriga världen blev detta nu en bastu, oerhört najsigt alltså ♥

 

Där i åt vi pizza, ben & jerry, godis, chips och kakor! Sen drack vi fanta exotic och någon halvigt skum ganska besk läskedryck från schweppes som bubblade något oförglömligt och på den exotiska värmen skapade en bubbelpool. Sen hade vi vattenballongkrig med ballonger som släpades eftersom att vikten var troligen mer en alla oss tre tillsammans, nää nu överdrev jag men om ni är roliga fattar ni på ett underbart ungefär!

 

Sen fick jag en underbart vacker body mist som luktade ros och en bodylotion från samma serie! Så nu kommer jag gå runt och dofta som en härlig blomma i rabbatten, fast utan jord och daggmask doft! Haha, lika härligt som färgen på en rosa gris!!!!!!!! ♥

 














bloglovin